Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Proposal for the Provision of Comprehensive Services for a Family Business Operating in the Field of Interior Design and Equipment
Šesták, Ondřej ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with a proposal of a concept of providing comprehensive services for a family business operating in the field of interior design and equipment. The theoretical part includes a literature review regarding problematic of strategic planning and its connection with production business strategy including specifics of a small family business management and B2B market orientation. In the analytical part, chosen analytical-research methods are applied with the goal of identification of key factors in the context of the company environment, current state assessment, and identification of external factors via COP framework. The last part contains the final concept proposal of providing comprehensive services leading to the increase of revenues.
The Proposal for the Provision of Comprehensive Services for a Family Business Operating in the Field of Interior Design and Equipment
Šesták, Ondřej ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with a proposal of a concept of providing comprehensive services for a family business operating in the field of interior design and equipment. The theoretical part includes a literature review regarding problematic of strategic planning and its connection with production business strategy including specifics of a small family business management and B2B market orientation. In the analytical part, chosen analytical-research methods are applied with the goal of identification of key factors in the context of the company environment, current state assessment, and identification of external factors via COP framework. The last part contains the final concept proposal of providing comprehensive services leading to the increase of revenues.
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Šilberská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz a marketing soukromých lékáren. Cílem práce je nejprve charakterizovat jednotlivé složky marketingového mixu, jež mohou lékárny při tvorbě marketingové strategie legálně používat, a následně je aplikovat na případové studii soukromé Lékárny U Pöttingea v Olomouci. Návrh strategie je podložen informacemi získanými ze situační analýzy vybrané lékárny, z modelu service blueprint a dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.